









Visionen for 5R People er, at ”Vi vil være Danmarks bedste kontaktcenter for vores kunder og for vores medarbejdere”, og vores mission er at vi ønsker at gøre tingene ordentligt i alle sammenhænge.
Den drøm der fik liv i 2005, det øje for hvad markedet manglede, det er stadig den drøm der lever i vores stærke kultur. Om du kommer i vores afdeling i Aarhus, Odense, Svendborg, Næstved eller Malaga, så vil du ikke være i tvivl om, at 5R People er drevet af en stærk vision og stærke værdier.
Værdier der er stærke nok til at være fælles, og som er dybt forankret i hele vores organisation.
Carsten Rasmussen, Steen Espersen McCormick og Michael Larsen har sammen skabt det der blev historien om 5R Peoples tilblivelse, og deres ambitioner er ikke blevet mindre! Vi glæder os alle til, at tilføje endnu mere til en allerede spændende tidslinje.
Fem grundværdier blev til byggestenene, og er stadig de søjler vores virksomhed står på i dag.
Vores vigtigste ressource – og vigtigste tilbud til kunderne – er vores medarbejdere. Dem bruger vi mange ressourcer på at udvikle og motivere, så vores kunde får mest muligt ud af sine ressourcer.
Vi har respekt for hinanden, respekt for kunden og kundens forretning – og vi behandler altid vores kunders kunder med respekt.
Vores forretning, og moderne marketing, handler om relationer. Gode interne relationer hæver vores præstation, gode kunderelationer sikrer, at opgaven defineres og løses rigtigt og gode relationer til kundens kunder baner vej for gode resultater.
Vores succes afhænger af evnen til at tage dialogen med kundens kunder, når de oplever at dialogen er relevant – og af kunderelationer baseret på rettidig opgaveløsning med rettidig og grundig opfølgning.
I sidste ende handler det hele om resultater. Vores mål og forventninger defineres på forhånd sammen med kunden, og vores resultater er altid målbare.