Når det kommer til kundeservice og kundecenter ydelser, spiller inbound opkald en afgørende rolle. Hos 5R People forstår vi vigtigheden af at skabe stærke forbindelser mellem vores kunder og deres egne kunder.
Vores dedikerede medarbejdere er ikke blot specialiseret i at foretage udgående opkald, men vi er også eksperter i at levere førsteklasses inbound ydelser.
Vi fjerner presset fra jeres medarbejdere, nedbringer behandlingstiderne og øger derved kundetilfredsheden.
Har I svært ved at rekruttere folk? Vi har erfarne folk klar og kan hurtigt dække jeres behov.
Man skal elske at arbejde med kundeservice for at levere på dette område. Vores medarbejdere har det som deres spidskompetence.
Vores tilgang er meget mere omfattende end blot at modtage indgående opkald fra dine kunder. Vi forstår, at en effektiv kundeservice indebærer at være tilgængelig for kunderne, når og hvor de har brug for det. Derfor tilbyder vi omnichannel kundeservice ydelser, hvor vi igennem brug af flere kanaler, herunder telefon, e-mail, chat, sociale medier m.v., skaber en sammenhængende kundeoplevelse. Vi er klar til at lytte og reagere, uanset hvilken kanal kunderne foretrækker.
Vi går endnu længere end blot at tilbyde en standard ydelse. Vi kan overtage alle dine callcenter-aktiviteter inden for områder som kundeservice, support, respons-håndtering, retention og winback. Vores ekspertise inden for personlig kommunikation og salg gør os i stand til at skabe øget tilfredshed og kundeloyalitet blandt dine kunder.
Når vi håndterer inbound aktiviteter, er vi i stand til at give dine kunder den opmærksomhed og service, de fortjener. Udover primært at løse servicehenvendelsen, vil vi have fokus på at afdække behovet og potentialet for mere-, kryds- og opsalg. Dette bidrager til at kundecenteret i højere grad bliver et profitcenter, med fokus på at øge kundeloyaliteten og værdien på den enkelte kunde.
Hold fokus på det, I er bedst til, mens vi tager os af kundekontakten. Sidste år håndterede vores erfarne team følgende antal opkald:
Vi tager os af inbound og outbound opkald.
Vi besvarer jeres mails, så I kan tage jer af driften.
Vi opretter møder direkte i jeres kalender.
Vores team er her for at levere opgaver af højeste kvalitet. Uanset om du ønsker at styrke din kundeservice, optimere dine callcenter-operationer eller skabe stærkere forbindelser med dine kunder, er vi klar til at hjælpe.
Kontakt os i dag for at opdage, hvordan vi kan tilføre værdi til din virksomhed.