Outsource jeres Kontaktcenter

Hvorfor outsource sit interne Kontaktcenter?

Tror du på én-til-én-kommunikation og ønsker du høj kvalitet i kundekontakten, så kan vi hjælpe dig. Det er uanset om du har tidligere erfaring med outsourcing eller ej.

Fremtiden tilhører virksomheder, der kommunikerer præcist med den rette kunde på det rette tidspunkt. Hvis dette gøres ordentligt, er det en effektiv og rentabel måde at komme i  personlig kontakt med den helt relevante kunde – og så er det 100% målbart. For hver krone du investerer og hver opgave vores Kontaktcenter laver for dig, kan du se den store værdiskabelse, outsourcing giver dig.

Opskalering

Har I svært ved at rekruttere folk? Vi har erfarne folk der sidder klar til at hjælpe dig.

Volumen

Brug for at accelerere væksten? Vi kan tilføre en volumen, der hurtigt og effektivt skaber salgsresultater.

Ikon med et kikkertsikkert

Fokus

Ved at outsource frigør du tid og ressourcer til at fokusere på din kerneforretning.

Ikon med en telefon

Specialiceret arbejdskraft

For at lykkedes er det altafgørende man har medarbejdere der elsker deres arbejde. Det har vi.

Ikon med et flueben

Kvalitet

 Gennem grundig oplæring og løbende træning, kombineret med mange års erfaring, sikrer vi høj kvalitet blandt vores medarbejdere.

Ikon for pengesedler

Besparelser

Outsourcing af jeres Kontaktcenter opgaver kan medføre øget effektivitet, store besparelser og øget tilfredshed blandt både kunder og medarbejdere.

Vores
ydelser

Vores Kontaktcenter bestræber sig på at løse opgaverne effektivt, målbart og resultatorienteret i et professionelt setup.

Salg

PROUDKTER, YDELSER, SERVICES MM.

Direkte salg og fundraising til private og erhverv. 

Mødebooking

B2B & B2C

Booking af telefon-, fysiske- eller onlinemøder.

Kundeservice

INBOUND & OUTBOUND

Effektiv omnichannel kundeservice, retention & support via telefon, mail, chat & SoMe.

AML

Anti-Hvidvask

Low til High Risk ODD, CTF & KYC på tværs af B2C, B2B og foreninger

Sagsbehandling

Sagsbehandling & Backoffice

Backoffice opgaver i form af ordre-håndtering, skadesbehandling, opdatering af databaser m.v.

Hvad kan vores Kontaktcenter gøre for dig?

Vi kan være din stemme i markedet. Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Vores kerneområder er KundeserviceMødebookingSagsbehandling
Salg, og AML.

Kontaktcenteret håndterer årligt over 150.000 salg, booker 100.000 møder, løser 100.000 sager og besvarer mange indgående opkald, chat og mails. Ønsker du, at medarbejderne skal sidde på din egen lokation, så sender vi hvert år adskillige af vores dygtige medarbejdere ud til vores samarbejdspartnere for at løse en lang række forskellige kundevendte opgaver.

Kunde hos os

Som kunde hos os kan du forvente en seriøs behandling og en analytisk tilgang til opgaven. Vi er afhængige af jeres succes! Netop derfor bliver alle kundekontakter – uanset formålet–  til en positiv oplevelse for modtageren. Vi ved, at vi er jeres stemme hos kunderne, og vi agerer derefter.

Vores Kontaktcenter bestræber sig på at løse opgaverne effektivt, målbart og resultatorienteret i et professionelt setup. Det er value for money. Du skal vide hvad du betaler for, og hvad dit udbytte er. Daglig sparring og rapportering er også en selvfølge.

Gennem kvalitativ rekruttering og kontinuerlig uddannelse sikrer vi, at vores kunder altid har motiverede og kompetente konsulenter.

Medarbejderne er vores vigtigste ressource. Vores omfattende erfaring inden for Kontaktcenterledelse sikrer professionel håndtering af alle situationer for hver konsulent.

Jeg vil gerne kontaktes